|
|
|
|
|
|
[05.02.2013]
|
Kaj je bolje - Adwords ali (SEO) optimizacija za iskalnike?
|
Vsakdo sanja, da ne bi plačeval nič in bil vedno na 1. strani Googla. Če vaše ključne besede ali fraze niso konkurenčne, imate že samo s primerno pripravljeno vsebino dobre ...
|
[17.12.2012]
|
Mailing in CRM - GOTOF sem na internetu?
|
Ali boste na spletu uspeli ali boste gotof, je odvisno od tega, koliko povpraševanj oziroma naročil dobivate. In kako skrbite za potencialne stranke.
|
[11.12.2012]
|
Zakaj je skupna baza strank pomembna? CRM & Mailing
|
Podjetniki se zavedajo, da je osredotočenost na stranko osnova vsakega uspešnega trženja. Zato pridobivajo informacije o strankah ob vsakem stiku z njimi. Obračajo se na nas, ...
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
SMS marketing
»Izkoristite mobilne telefone, najbolj razširjen komunikacijski kanal! Velik doseg, nizki stroški.«
SMS je idealna dopolnitev prodajnega procesa, ciljno segmentirate skupine prejemnikov in sledite njihovim reakcijam.
|
Enoostavno pripravite privlačen SMS in ga pošljete ciljni skupini kontaktov. Osebno prilagojena SMS sporočila pošljete na večje število kontaktov, kot so obstoječe stranke, top kupci, poslovni partnerji, potencialne stranke itd. Sledili boste reakcijam prejemnikov vaših SMS sporočil ter tako izsledili potencialne in vroče kupce. Nastavite urnik pošiljanja SMS in s tem obveščanja vaših strank na točno določen dan in uro. Natačno izmerite uspešnost SMS kampanje. Hitro in preprosto ugotovite, koliko SMS sporočil je bilo uspešno dostavljenih, koliko prejemnikov je SMS odprlo, kdo je kliknil na sledljivo povezavo. Zberete povratne odgovore prejemnikov vaših SMS sporočil. Hitro izločite potencialne in vroče stranke. Kaj pri nas dodatno pridobite?
- Funkcionalnosti SMS rešitve lahko brezplačno preizkusite.
- 4WEB SMSTM program kot zaključena celota ali v povezavi z e-mail marketingom.
- 4WEB SMSTM kot zaključena celota ali v povezavi s CRM. Zbirate prejeta sporočila in jih povežete z nalogami v CRM.
- 4WEB SMSTM kot zaključena celota ali v povezavi z Mailing&CRM.
- Podpora klicnemu centru – za izvajanje e-mail marketinga, pospeševanje prodaje.
- Nazorna e-pomoč z video predstavitvijo – enostavna uporaba za vsakogar.
- Z rednimi posodobitvami in nadgradnjami sistem sledi zahtevam časa.
|
|
|
|
|
|
- Nizki stroški, velik doseg.
- Osebni nagovor na osebni telefon.
- Urniki pošiljanja SMS-ov.
- Natačna merljivost uspešnosti.
- Zbiranje povratnih SMS-ov.
- Povezava s CRM, e-mail marketing, klicni center.
|
|
|
|
|
|
|
|
Vodite SMS kampanjo po ključnih besedah
Nastavite pošiljanje sporočil samo osebam, ki so prijavljene na določeno ključno besedo...
|
|
|
|
Organizirajte nagradne igre, ankete, obveščajte o akcijah,…
Takojšnja dvosmerna komunikacija odpira veliko priložnosti za uporabo SMS marketinga. Od nagradnih iger, anket, obveščanja, … Zbirate odzive – pohvale, pritožbe, izboljšave,…Omogočate naročanje na storitev.
|
|
|
|
|
|
Velik doseg potencialnih strank
Mobitel je najbolj razširjen komunikacijski kanal, saj ga uporablja skorajda vsakdo.
|
|
|
|
Nastavite urnike pošiljanja SMS sporočil
Nastavite pošiljanje na točno določen dan in uro, nastavite intervale.
|
|
|
|
|
|
Sporočila hitro dosežejo naslovnike
Uporabniki imajo mobitel vedno pri sebi.
|
|
|
|
Množično pošiljanje personaliziranih sporočil
Z enim samim klikom pošljete personalizirana sporočila na veliko število kontatkov.
|
|
|
|
|
|
Osebno nagovarjate stranke
Sporočila SMS marketinga so personalizirana.
|
|
|
|
Mnozicni uvoz kontaktov
Imate že pripravljeno bazo podjetij in strank v Excelovi tabeli? Ustvarite .csv datoteko in jo z nekaj kliki uvozite v CRM. Hitro in enostavno.
|
|
|
|
|
|
SMS marketing v povezavi s CRM programom
|
|
|
|
SMS marketing v povezavi s MAILING programom.
|
|
|