Odmik Language: Slo Odmik EN
Zamenjaj logotio
4WEB d.o.o.
Tel: 01 512 80 55
E-mail: prodaja@4web.si
Odmik
Uredi slogan
Naše rešitve so ZABAVNE, ENOSTAVNE
za uporabo in POVEČAJO vašo prodajo!
Facebook like
home Odmik Kontakt Odmik Kazalo Odmik Twitter Odmik Facebook Odmik Google Plus Odmik WebTerapija

FAQ

Uredi
Kakšna je razlika med iskalnim marketingom in oglaševanjem na klik (PPC)?
Odgovor:
Naša storitev za iskalni marketing (»Iskalni marketing z Web terapijo«) je v primerjavi s PPC (»Pay Per Click«) dolgoročnega značaja, saj je celovita rešitev, s katero izboljšamo kakovost vaše spletne strani, naredimo zunanje povezave, vas oglašujemo v socialnih omrežjih itd. Tako vaša spletna stran tudi po prenehanju storitve (po enem letu) še lep čas obdrži visoko pozicijo na iskalnikih Google.si, Najdi.si.

Uredi
Kdaj naj izberem PPC in kdaj iskalni marketing?
Odgovor:
Odvisno. Če želite postati vidni na prvi strani iskalnikov v hipu, želite izpostaviti svojo ponudbo, ki je vezana na sezono (»sezonske ključne besede«), akcijsko ponudbo, potem vam priporočamo Google oglaševanje (plačilo na klik). Če se želite pozicionirati v rednem delu iskalnikov, izboljšati kakovost vaše spletne strani, se povezati z drugimi stranmi, biti oglaševani v socialnih omrežjih itd., potem vam svetujemo iskalni marketing. To je dolgoročna storitev, s katero ostanete na višji poziciji še kar lep čas po prenehanju plačevanja storitve.

Uredi
Po kolikšnem času se pokažejo rezultati iskalnega marketinga?
Odgovor:
Iskalni marketing je dolgoročna rešitev, rezultati se ne pokažejo takoj. Tako kot se rezultati ne pokažejo takoj, tudi po prenehanju plačevanja storitve ne izginite takoj. Kako hitro se prebijete med prve rezultate organskega dela iskanj, je odvisno od konkurenčnosti ključnih besed. Pri zelo konkurenčnih ključnih besedah se rezultati pokažejo po nekaj tednih, pri manj konkurenčnih prej.

Uredi
Od česa je odvisna cena iskalnega marketinga?
Odgovor:
Cena je odvisna od števila ključnih besed, po katerih želite optimizirati spletno stran in od njihove zahtevnosti (konkurenca).

Uredi
Kako vem, da so izbrane prave ključne besede za izvajanje iskalnega marketinga?
Odgovor:
Poglobimo se v vašo ponudbo oziroma izdelke ali storitve ter oblikujemo nabor ključnih besed. Ker pa vi najbolj poznate svojo dejavnost in potencialne kupce, obenem tudi od vas pričakujemo predloge. Skupni nabor ključnih besed natančno preverimo s spletnimi orodji, s pomočjo katerih ugotovimo, katere so prav tiste ključne besede, ki jih dejansko uporabljajo vaše potencialne stranke in ustvarjajo konverzijo na vaši spletni strani.

Uredi
Ali lahko naročim iskalni marketing tudi, če že imam spletno stran, ki mi jo je izdelal drug izvajalec?
Odgovor:
Da, iskalni marketing lahko izvajamo tudi za stranke, katerih spletna stran ni naše izdelave.

Uredi
Moja spletna stran se nahaja na prvi strani Google. Zakaj se ni povečala konverzija?
Odgovor:
Konverzija je odvisna od kvalitete spletne strani in njene zmožnosti, da obiskovalce pretvarja v kupce. To pomeni, da obiskovalci ne zapustijo vaše spletne strani, ne da bi storili eno od pričakovanih dejanj, to je oddaja povpraševanja, prijava na e-novice, nakup izdelka ali naročilo storitve,…Vhodno stran je potrebno prilagoditi tako, da obiskovalce vzpodbudi k pričakovanim dejanjem. Potrebno je oblikovati prodajne tekste, klice k akciji, ….Le tako obiskovalci prepoznajo relevantno ponudbo.

Uredi
Potrebujem predznanje, da lahko uporabljam 4WEB Mailing sistem?
Odgovor:
Prednost 4WEB Mailing sistema je enostavnost uporabe in intuitivnost. Intuitivni sistem vaši zaposleni hitro osvojijo. Ves čas je na dosegu Priročnik za uporabo in Video pomoč. Za napredne uporabnike nudimo tudi individualno šolanje.

Uredi
Od česa je odvisna cena za Mailing?
Odgovor:
Od želenega števila poslanih e-sporočil na mesec.

Uredi
Kako vem, da bodo moja e-sporočila dostavljiva?
Odgovor:
Zagotavljamo vrhunsko dostavljivost, največjo možnost, da vaša pošta pride na želene naslove, ne da bi jo metalo v SPAM nezaželeno pošto. Dnevno nadziramo črne liste, strežniki so pod največjim nadzorom.

Uredi
Ali lahko vidim, kdo je prejel poslano e-sporočilo?
Odgovor:
Da. Preko našega sistema za Mailing lahko spremljate, kdo in koliko jih je vaše sporočilo prejelo, odprlo, kliknilo na prilogo (če ste jo priložili) ali kliknili na sledljivo povezavo (če ste jo dodali), npr. povezavo na vašo spletno stran.

Uredi
Kako je poskrbljeno za stranke, ki ne želijo prejemati mojih e-sporočil?
Odgovor:
Vsako poslano e-sporočilo vsebuje povezavo do odjave z liste prejemnikov. Tisti, ki ne želijo prejemati vaše pošte, se odjavijo z enim samim klikom.

Uredi
Kako vem, da se dizajn e-maila pravilno prikazuje v različnih odjemalcih e-pošte?
Odgovor:
Vsakdo prejme lepo oblikovano sporočilo, ne glede na zastarelost poštnega odjemalca. E-mail sporočilo je prilagojen okoljem Outlook, Gmail, Hotmail, Yahoo.

Uredi
Lahko sam oblikujem e-mail predlogo svojega e-sporočila?
Odgovor:
Lahko. Izberete eno izmed številnih predlog ter jo z logotipom, barvami in slikami prilagodite želenemu sporočilu. Priprava e-sporočila je enostavna in intuitivna.

Uredi
Ne želim predloge e-maila, ampak unikatno e-sporočilo po mojih željah. Je to možno?
Odgovor:
Ni problema. Če vam nobena od predlog, ki jo prilagodite svojim grafičnim elementom, ne ustreza, vam lahko izdelamo unikatno e-mail predlogo na podlagi vašega dizajna. Ali posebej za vas oblikujemo tudi popolnoma nov dizajn.

Uredi
Izbral sem paket za pošiljanje e-mailov, pa imam sedaj še večje potrebe. Lahko paket zamenjam?
Odgovor:
Seveda. Smo prilagodljivi. Če ste izbrali paket s premajhnimi zmogljivostmi (mesečno kvoto pošiljanja e-sporočil), nam to sporočite, da vam svetujemo ustrezen paket.

Uredi
Lahko Mailing sistem integriram s svojo spletno stranjo?
Odgovor:
Lahko. Z uporabo enostavnega e-obrazca, ki vašim obiskovalcem nudi hitri vpis v listo prejemnikov. Vse poteka avtomatsko.

Uredi
Kako varno so shranjeni moji podatki?
Odgovor:
Naš strežnik je zmogljiv in omogoča hitro internetno povezavo (prenašanje podatkov) z zagotovljenim neprekinjenim napajanjem. Nahaja se na lokaciji v Ljubljani, ki je fizično in tehnično dnevno varovana, protipožarno in protipoplavno zaščitena. Vaši podatki bodo shranjeni varno, saj se izvaja sistemski dnevni, tedenski in mesečni backup. Vzporedno hranimo podatke na več diskih.

Uredi
Sem naročnik vašega Mailing sistema. Kaj moram storiti, če želim prenehati z uporabo?
Odgovor:
Če želite prenehati z uporabo Mailing sistema, svojo e-mail listo enostavno izvozite, da obdržite svoje podatke. Enako kot ste kontakte uvozili, jih sedaj izvozite. Kliknete v nadzorni plošči, da želite prekiniti uporabo storitve. V tem primeru se storitev ne bo podaljšala.

Uredi
Kaj se zgodi po 30-dnevni brezplačni uporabi 4WEB Mailing sistema?
Odgovor:
V času brezplačnega testnega obdobja vam je za vprašanja vselej na voljo naš svetovalec, ki vam po potrebi brezplačno pomaga in vas usmerja. Brezplačno testno obdobje ni v ničemer zavezujoče, vsi vaši že vnešeni podatki po se po izteku testnega obdobja ohranijo. Če se po preteku testnega obdobja za nadaljno uporabo ne odločite, nimate nobenih obveznosti.

Uredi
Potrebujem predznanje, da lahko uporabljam 4WEB CRM sistem?
Odgovor:
Prednost 4WEB CRM sistema je enostavnost uporabe in intuitivnost. Intuitivni sistem vaši zaposleni hitro osvojijo. Ves čas je na dosegu Priročnik za uporabo in Video pomoč. Za napredne uporabnike nudimo tudi individualno šolanje.

Uredi
Kaj predstavlja cena za CRM?
Odgovor:
Cena za CRM zajema licenco za operaterja pri mesečnem ali letnem najemu.

Uredi
Moram obstoječe podatke iz Excela, Outlooka ali telefona ročno prenesti v CRM?
Odgovor:
Ne. Vse podatke, ki jih že imate v različnih bazah in formatih (Excel, Outlook, telefon ), lahko hitro in preprosto uvozite v CRM program. In obratno, izvozite.
CRM sistem omogoča sinhronizacijo kontaktov, prenos koledarskih dogodkov, nalog iz CRM v Outlook in prejetih e-mailov iz Outlooka v CRM. Možna je tudi povezava telefona in PC s CRM.

Uredi
Ali lahko CRM uporabljajo tudi zunanji sodelavci?
Odgovor:
CRM je spletna aplikacija, ki ne potrebuje nobene instalacije, le dostop do interneta. Zato lahko CRM uporabljajo vse osebe, ki jih določite za uporabnike, ne glede na to, kje se fizično nahajajo. Uporaba sistema je vezana na dodeljeno uporabniško ime in geslo. Uporabnikom nastavite sistem pravic in omejitev, katere po potrebi sproti prilagajate.

Uredi
Lahko CRM prilagodim mojim dogodkom in načinu dela v našem podjetju?
Odgovor:
Da. CRM sistem vam lahko popolnoma prilagodimo. Kontaktirajte nas. Natančno bomo spoznali vaš delovni proces, skupaj pregledali vaše potrebe in želje. CRM prilagodimo tako, da se kar najbolj vključi v vaš obstoječ način dela in ga optimizira. Vse prilagoditve lahko opravimo na daljavo.
Vaši zaposleni vložijo le uro do dve svojega časa za začetno izobraževanje, da se spoznajo s sistemom. Ker je sistem intuitiven, ga bodo hitro osvojili.

Uredi
Lahko CRM integriram s svojo spletno stranjo?
Odgovor:
Lahko. Z uporabo enostavnega e-obrazca, ki vašim obiskovalcem nudi hitri vpis v listo prejemnikov. Vse poteka avtomatsko.

Uredi
Kaj se zgodi po 30-dnevni brezplačni uporabi 4WEB CRM sistema?
Odgovor:
V času brezplačnega testnega obdobja vam je za vprašanja vselej na voljo naš svetovalec, ki vam po potrebi brezplačno pomaga in vas usmerja. Brezplačno testno obdobje ni v ničemer zavezujoče, vsi vaši že vnešeni podatki po se po izteku testnega obdobja ohranijo. Če se po preteku testnega obdobja za nadaljno uporabo ne odločite, nimate nobenih obveznosti.

Uredi
Kaj moram storiti, če želim prenehati z uporabo 4WEB CRM sistema?
Odgovor:
V času brezplačnega testnega obdobja vam je za vprašanja vselej na voljo naš svetovalec, ki vam po potrebi brezplačno pomaga in vas usmerja. Brezplačno testno obdobje ni v ničemer zavezujoče, vsi vaši že vnešeni podatki po se po izteku testnega obdobja ohranijo. Če se po preteku testnega obdobja za nadaljno uporabo ne odločite, nimate nobenih obveznosti.

Uredi
Od česa je odvisna cena za SMS?
Odgovor:
Od priklopa ključne besede in od števila poslanih SMS-ov.