|
|
|
FAQ
Odgovor: Naša storitev za iskalni marketing (»Iskalni marketing z Web terapijo«) je v primerjavi s PPC (»Pay Per Click«) dolgoročnega značaja, saj je celovita rešitev, s katero izboljšamo kakovost vaše spletne strani, naredimo zunanje povezave, vas oglašujemo v socialnih omrežjih itd. Tako vaša spletna stran tudi po prenehanju storitve (po enem letu) še lep čas obdrži visoko pozicijo na iskalnikih Google.si, Najdi.si.
|
Odgovor: Odvisno. Če želite postati vidni na prvi strani iskalnikov v hipu, želite izpostaviti svojo ponudbo, ki je vezana na sezono (»sezonske ključne besede«), akcijsko ponudbo, potem vam priporočamo Google oglaševanje (plačilo na klik). Če se želite pozicionirati v rednem delu iskalnikov, izboljšati kakovost vaše spletne strani, se povezati z drugimi stranmi, biti oglaševani v socialnih omrežjih itd., potem vam svetujemo iskalni marketing. To je dolgoročna storitev, s katero ostanete na višji poziciji še kar lep čas po prenehanju plačevanja storitve.
|
Odgovor: Iskalni marketing je dolgoročna rešitev, rezultati se ne pokažejo takoj. Tako kot se rezultati ne pokažejo takoj, tudi po prenehanju plačevanja storitve ne izginite takoj. Kako hitro se prebijete med prve rezultate organskega dela iskanj, je odvisno od konkurenčnosti ključnih besed. Pri zelo konkurenčnih ključnih besedah se rezultati pokažejo po nekaj tednih, pri manj konkurenčnih prej.
|
Odgovor: Cena je odvisna od števila ključnih besed, po katerih želite optimizirati spletno stran in od njihove zahtevnosti (konkurenca).
|
Odgovor: Poglobimo se v vašo ponudbo oziroma izdelke ali storitve ter oblikujemo nabor ključnih besed. Ker pa vi najbolj poznate svojo dejavnost in potencialne kupce, obenem tudi od vas pričakujemo predloge. Skupni nabor ključnih besed natančno preverimo s spletnimi orodji, s pomočjo katerih ugotovimo, katere so prav tiste ključne besede, ki jih dejansko uporabljajo vaše potencialne stranke in ustvarjajo konverzijo na vaši spletni strani.
|
Odgovor: Da, iskalni marketing lahko izvajamo tudi za stranke, katerih spletna stran ni naše izdelave.
|
Odgovor: Konverzija je odvisna od kvalitete spletne strani in njene zmožnosti, da obiskovalce pretvarja v kupce. To pomeni, da obiskovalci ne zapustijo vaše spletne strani, ne da bi storili eno od pričakovanih dejanj, to je oddaja povpraševanja, prijava na e-novice, nakup izdelka ali naročilo storitve,…Vhodno stran je potrebno prilagoditi tako, da obiskovalce vzpodbudi k pričakovanim dejanjem. Potrebno je oblikovati prodajne tekste, klice k akciji, ….Le tako obiskovalci prepoznajo relevantno ponudbo.
|
Odgovor: Prednost 4WEB Mailing sistema je enostavnost uporabe in intuitivnost. Intuitivni sistem vaši zaposleni hitro osvojijo. Ves čas je na dosegu Priročnik za uporabo in Video pomoč. Za napredne uporabnike nudimo tudi individualno šolanje.
|
Odgovor: Od želenega števila poslanih e-sporočil na mesec.
|
Odgovor: Zagotavljamo vrhunsko dostavljivost, največjo možnost, da vaša pošta pride na želene naslove, ne da bi jo metalo v SPAM nezaželeno pošto. Dnevno nadziramo črne liste, strežniki so pod največjim nadzorom.
|
Odgovor: Da. Preko našega sistema za Mailing lahko spremljate, kdo in koliko jih je vaše sporočilo prejelo, odprlo, kliknilo na prilogo (če ste jo priložili) ali kliknili na sledljivo povezavo (če ste jo dodali), npr. povezavo na vašo spletno stran.
|
Odgovor: Vsako poslano e-sporočilo vsebuje povezavo do odjave z liste prejemnikov. Tisti, ki ne želijo prejemati vaše pošte, se odjavijo z enim samim klikom.
|
Odgovor: Vsakdo prejme lepo oblikovano sporočilo, ne glede na zastarelost poštnega odjemalca. E-mail sporočilo je prilagojen okoljem Outlook, Gmail, Hotmail, Yahoo.
|
Odgovor: Lahko. Izberete eno izmed številnih predlog ter jo z logotipom, barvami in slikami prilagodite želenemu sporočilu. Priprava e-sporočila je enostavna in intuitivna.
|
Odgovor: Ni problema. Če vam nobena od predlog, ki jo prilagodite svojim grafičnim elementom, ne ustreza, vam lahko izdelamo unikatno e-mail predlogo na podlagi vašega dizajna. Ali posebej za vas oblikujemo tudi popolnoma nov dizajn.
|
Odgovor: Seveda. Smo prilagodljivi. Če ste izbrali paket s premajhnimi zmogljivostmi (mesečno kvoto pošiljanja e-sporočil), nam to sporočite, da vam svetujemo ustrezen paket.
|
Odgovor: Lahko. Z uporabo enostavnega e-obrazca, ki vašim obiskovalcem nudi hitri vpis v listo prejemnikov. Vse poteka avtomatsko.
|
Odgovor: Naš strežnik je zmogljiv in omogoča hitro internetno povezavo (prenašanje podatkov) z zagotovljenim neprekinjenim napajanjem. Nahaja se na lokaciji v Ljubljani, ki je fizično in tehnično dnevno varovana, protipožarno in protipoplavno zaščitena. Vaši podatki bodo shranjeni varno, saj se izvaja sistemski dnevni, tedenski in mesečni backup. Vzporedno hranimo podatke na več diskih.
|
Odgovor: Če želite prenehati z uporabo Mailing sistema, svojo e-mail listo enostavno izvozite, da obdržite svoje podatke. Enako kot ste kontakte uvozili, jih sedaj izvozite. Kliknete v nadzorni plošči, da želite prekiniti uporabo storitve. V tem primeru se storitev ne bo podaljšala.
|
Odgovor: V času brezplačnega testnega obdobja vam je za vprašanja vselej na voljo naš svetovalec, ki vam po potrebi brezplačno pomaga in vas usmerja. Brezplačno testno obdobje ni v ničemer zavezujoče, vsi vaši že vnešeni podatki po se po izteku testnega obdobja ohranijo. Če se po preteku testnega obdobja za nadaljno uporabo ne odločite, nimate nobenih obveznosti.
|
Odgovor: Prednost 4WEB CRM sistema je enostavnost uporabe in intuitivnost. Intuitivni sistem vaši zaposleni hitro osvojijo. Ves čas je na dosegu Priročnik za uporabo in Video pomoč. Za napredne uporabnike nudimo tudi individualno šolanje.
|
Odgovor: Cena za CRM zajema licenco za operaterja pri mesečnem ali letnem najemu.
|
Odgovor: Ne. Vse podatke, ki jih že imate v različnih bazah in formatih (Excel, Outlook, telefon ), lahko hitro in preprosto uvozite v CRM program. In obratno, izvozite.
CRM sistem omogoča sinhronizacijo kontaktov, prenos koledarskih dogodkov, nalog iz CRM v Outlook in prejetih e-mailov iz Outlooka v CRM. Možna je tudi povezava telefona in PC s CRM.
|
Odgovor: CRM je spletna aplikacija, ki ne potrebuje nobene instalacije, le dostop do interneta. Zato lahko CRM uporabljajo vse osebe, ki jih določite za uporabnike, ne glede na to, kje se fizično nahajajo. Uporaba sistema je vezana na dodeljeno uporabniško ime in geslo. Uporabnikom nastavite sistem pravic in omejitev, katere po potrebi sproti prilagajate.
|
Odgovor: Da. CRM sistem vam lahko popolnoma prilagodimo. Kontaktirajte nas. Natančno bomo spoznali vaš delovni proces, skupaj pregledali vaše potrebe in želje. CRM prilagodimo tako, da se kar najbolj vključi v vaš obstoječ način dela in ga optimizira. Vse prilagoditve lahko opravimo na daljavo.
Vaši zaposleni vložijo le uro do dve svojega časa za začetno izobraževanje, da se spoznajo s sistemom. Ker je sistem intuitiven, ga bodo hitro osvojili.
|
Odgovor: Lahko. Z uporabo enostavnega e-obrazca, ki vašim obiskovalcem nudi hitri vpis v listo prejemnikov. Vse poteka avtomatsko.
|
Odgovor: V času brezplačnega testnega obdobja vam je za vprašanja vselej na voljo naš svetovalec, ki vam po potrebi brezplačno pomaga in vas usmerja. Brezplačno testno obdobje ni v ničemer zavezujoče, vsi vaši že vnešeni podatki po se po izteku testnega obdobja ohranijo. Če se po preteku testnega obdobja za nadaljno uporabo ne odločite, nimate nobenih obveznosti.
|
Odgovor: V času brezplačnega testnega obdobja vam je za vprašanja vselej na voljo naš svetovalec, ki vam po potrebi brezplačno pomaga in vas usmerja. Brezplačno testno obdobje ni v ničemer zavezujoče, vsi vaši že vnešeni podatki po se po izteku testnega obdobja ohranijo. Če se po preteku testnega obdobja za nadaljno uporabo ne odločite, nimate nobenih obveznosti.
|
Odgovor: Od priklopa ključne besede in od števila poslanih SMS-ov.
|
|
|