|
|
|
|
|
|
[14.08.2012]
|
Mailing za izvajanje prodajnih kampanj
|
Če ste še pred leti svoje prospekte, posebne ponudbe in druga sporočila za pospeševanje prodaje storitev in izdelkov svojega podjetja pošiljali v naslovljenih kuvertah ali pa ...
|
[19.03.2012]
|
Mailing vam izboljša prodajo!
|
Če v prodajnem procesu uporabljate kombinacijo telefona, e-maila in sestankov ter je to glavni način za pridobivanje novih strank, vam bo mailing sistem prihranil veliko časa ...
|
[22.11.2011]
|
Mailing za pridobivanje novih strank
|
Si predstavljate, da imate v svoji bazi več sto ali več tisoč kontaktov? Več sto ali več tisoč e-mail naslovov. Dosežete jih iz Mailing programom za množično pošiljanje ...
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
MAILING program
|
Nič ni prepuščeno naključju. Enostavno pripravite privlačno e-sporočilo in ga pošljete ciljni skupini kontaktov. S statistikami iz poslanih sporočil vam Mailing program omogoča tudi analizo uspešnosti oglasne kampanje. Uporabite 4WEB poslovno rešitev za personalizirano množično pošiljanje e-pošte. Sledili boste reakcijam prejemnikov vaših sporočil ter tako izsledili potencialne in vroče kupce. 4WEB poslovna rešitev za e-mail marketing vam omogoča, da hitro in preprosto ugotovite, koliko e-sporočil je bilo uspešno dostavljenih, koliko prejemnikov je e-sporočilo odprlo, koliko in kdo je odprl pripeto prilogo, kdo je kliknil na sledljivo povezavo. Med prejemniki vašega e-sporočila najdete potencialne stranke. Kaj pri nas dodatno pridobite?
- Funkcionalnosti »Mailing« rešitve lahko brezplačno preizkusite.
- E-šola in kratke video predstavitve vam prikažejo konkretne primere ključnih funkcionalnosti.
- Na voljo imate nazorno in podrobno e-pomoč.
- Iz vaše predložene e-mail predloge oziroma slike izdelamo HTML.
- V skladu z vašo celostno podobo izdelamo tipsko e-mail predlogo.
|
|
Enostavno in pregledno
Preko prijaznega uporabniškega vmesnika je uporaba Mailing sistema enostavna in intuitivna. Ni potrebno, da ste informatik. Dovolj je, da ste povprečni uporabnik in boste sistem hitro osvojili.
|
|
|
|
Izbirajte med različnimi e-mail predlogami
Ne mučite se z ustvarjanjem e-mail predlog, ampak izberite že pripravljeno predlogo in jo prilagodite barvam svojega podjetja, vstavite logotip, zamenjajte slike, napišite ali vstavite besedilo. Z bogatim naborom e-mail predlog boste za vsako priložnost zagotovo našli najustreznejšo.
|
|
|
|
|
|
Uporabljate lahko unikatno e-mail predlogo
Če vam že nobena od pripravljenih e-mail predlog ne ustreza, uporabljajte unikatno e-mail predlogo. Sistem vam omogoča, da unikatno e-mail predlogo sami oblikujete ali pa dodate unikatno e-mail predlogo, ki ste jo ustvarili v drugem okolju (HTML izvorna koda).
|
|
|
|
Poročila za analizo uspešnosti vaših mailingov
Ko so sporočila dostavljena, preverite uspešnost mailing kampanje. Podlaga za načrtovanje prihodnjih kampanj! Poročilo vam pokaže, kakšna je bila odzivnost (koliko odprtih sporočil, koliko klikov znotraj sporočila,…), katere vsebine so bile najbolj učinkovite,…
|
|
|
|
|
|
Nastavite urnik pošiljanja e-mail sporočil
Izberite skupino prejemnikov in jim periodično pošiljajte sporočila. Nastavite urnike pošiljanja sporočil po izbranih kriterijih, na primer za rojstni dan, za obletnico, … Urnike nastavite za različne skupine prejemnikov…
|
|
|
|
Sledite svojim kontaktom in izločite najperspektivnejše
Statistike e-mail kampanje vam pokažejo, koliko sporočil je bilo dostavljenih, koliko odprtih, kdo je kliknil na povezavo, kdo odprl prilogo….Osredotočite se lahko le na stranke, ki jih tisti trenutek vaša ponudba zanima. Ne izgubljajte več časa z neperspektivnimi kontakti!
|
|
|
|
|
|
Izvajate e-mail kampanje
Pospeševanje prodaje še nikoli ni bilo lažje! Z nekaj kliki pošljete personalizirana marketinška sporočila na veliko število kontaktov. Spremljate učinkovitost e-mail kampanje. Testirate uspešnost različnih vsebin. Katera sporočila so naletela na največji odziv – koliko odprtih e-mailov, koliko klikov na povezave znotraj e-maila, koliko odprtih priponk,…Osredotočite se la na tiste kontakte, ki jih vaša ponudba zanima.
|
|
|
|
Kratek čas od akcije do reakcije. Takojšen odziv na vaše sporočilo!
Prejemnik se lahko takoj odzove na vaše sporočilo. Bodisi odpre sporočilo, odpre povezavo ali priponko, odda povpraševanje ali vas pokliče.
|
|
|
|
|
|
Visoka dostavljivost e-mail sporočil
Zagotavljamo visoko dostavljivost poslanih e-sporočil. Nič skrbi, da bi večji delež vaše e-pošte prejemniki dobivali v spam (nezaželena pošta).
|
|
|
|
Pošiljate personalizirano množično elektronsko pošto
Četudi z nekaj kliki pošljete sporočilo na deset, sto ali več tisoč naslovov, vsaka stranka prejme osebno sporočilo s svojim imenom in priimkom. Popolna personalizacija množične elektronske pošte z osebnim nagovarjanjem vsake stranke posebej.
|
|
|
|
|
|
Množično pošiljanje personalizirane elektronske pošte
Z enim samim klikom pošljete večjo količino elektronske pošte!
|
|
|
|
Kontakte enostavno uvozite v sistem
Imate v Excelovi tabeli že pripravljeno bazo podjetij in strank z e-mail naslovi? Ustvarite .csv datoteko in jo z nekaj kliki uvozite v sistem. Hitro in enostavno.
|
|
|
|
|
|
Enostavno upravljate z mailing listami prejemnikov
Ustvarite lahko neomejeno število mailing list. Vsak kontakt je lahko na več različnih listah prejemnikov. Liste prejemnikov prilagajate svojim aktivnostim.
|
|
|
|
Avtomatska odjava
Če stranka ne želi več prejemati vaših sporočil, se lahko avtomatsko odjavi. V sporočilu se nahaja povezava do avtomatske odjave. Stranka se odjavi z enim klikom, odjava se v sistemu avtomatsko zabeleži. Tako se izognete ročnemu urejanju odjavljenih kontaktov.
|
|
|
|
|
|
Nihče od vas dva krat ne prejme istega sporočila
Brez podvajanja sporočil! Ko izvedete mailing kampanjo, sistem avtomatsko poskrbi, da stranka istega sporočila ne prejme dva krat.
|
|
|
|
Ne le množično pošiljanje personalizirane e-pošte, tudi klasično pošiljanje (kuvertiranje) vam omogoča
Izberete kontakte ali listo kontaktov, ki jim želite poslati klasično pošto (sporočilo v kuverti). Izberete enega od standardnih formatov kuverte in vse je pripravljeno, da vam tiskalnik, ki je povezan z vašim računalnikom, natisne kuverte. Z nekaj kliki si prihranite veliko dela in časa.
|
|
|
|
|
|
Pošiljate lahko obsežne priponke
Vaše sporočilo ne bo zavrnjeno, četudi dodate obsežno priponko. Nič več skrbi, kako veliko priponko lahko pošljete v e-mailu.
|
|
|
|
Z naprednim iskalnikom najdete vse
Poiščete lahko na primer vsa e-mail sporočila, ki so jih stranke odprle v zadnjem mesecu. In potem izvajate aktivnosti. Iščete po skupinah kontaktov, po skupinah podjetij, po mailingih v določenem obdobju…In še vse kaj drugega.
|
|
|
|
|
|
Video pomoč na vsakem koraku
Ne skrbite, da bi se v sistemu izgubili. Intuitivni sistem hitro osvojite, če pa kje potrebujete pomoč, uporabite Video pomoč in boste hitro našli rešitev.
|
|
|
|
Mailing uporabljate v povezavi s CRM programom
Mailing in CRM sistem imata skupno bazo kontaktov. Edinstvena povezava mailinga s CRM vam omogoča, da nastavite urnike pošiljanja sporočil, ki so vezana na ponudbe, naročila, račune,… Z nastavljenim urnikom pošiljanja sporočil sistem namesto vas avtomatsko opozarja tiste vaše stranke, ki niso poravnale računa, niso odgovorile na vašo ponudbo,…
|
|
|
|
|
|
Mailing uporabljate v povezavi z SMS programom
Mailing kampanjo povežete z SMS kampanjo. Tako izkoristite dva kratni učinek takojšnje odzivnosti prejemnikov na vaše sporočilo.
|
|
|
|
Svojo spletno stran povežete z mailing sistemom
Kako? Vsakdo, ki se na vaši spletni strani prijavi na e-novice ali odda povpraševanje, se njegov kontakt avtomatsko shrani v vašo bazo kontaktov. Ko imate enkrat kontakt v bazi, ga lahko uvrstite na mailing listo prejemnikov, za katere imate že nastavljen urnik pošiljanja sporočil.
|
|
|