|
|
|
|
|
|
[29.05.2012]
|
Iskalni marketing gradi zaupanje do vaše ponudbe
|
Samo dva načina sta, da se vaša spletna stran, ki zdaj sameva nekje v ozadju rednega dela iskanj, uvrsti na prvo stran najbolj priljubljenega iskalnika Google.si. Ali je ta ...
|
[03.05.2012]
|
Optimizacija spletnih strani in še več
|
Ne le izboljša pozicijo vaše spletne strani, ampak tudi poskrbi, da postanete vidni in prodate več. To se zgodi z izboljšanjem vsebine vaše spletne strani, dobite kvalitetna ...
|
[20.02.2012]
|
Spletni marketing za pridobivanje kupcev in strank
|
Spletni marketing v kombinaciji z dobro in prepričljivo spletno stranjo je zanesljivi način za povečanje prodaje. Spletni marketing poveča delež obiskovalcev, ki postanejo vaši ...
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
Iskalni marketing z Web terapijo
»V iskalnikih se uvrstite na 1.stran med ponudniki iskane storitve ali izdelka.«
Kupci bolj zaupajo izvajalcem in dobaviteljem, ki se pojavljajo v rednem delu iskanj.
|
Iskalni marketing vas pripelje na prvo stran iskalnikov Google.si in Najdi.si. Prikažete se med prvimi ponudniki (izvajalci, dobavitelj) iskane storitve ali izdelka. 80% kupcev najde svojega potencialnega dobavitelja izdelkov in storitev na 1. strani iskanih rezultatov Google.si in Najdi.si. Kako iskalni marketing z Web terapijo izboljša pozicijo vaše spletne strani?
- Spletno stran izpostavi tam, kjer je največ potencialnih kupcev. Spletna stran tako postane za vaše kupce bolj vidna.
- Na vašo spletno stran pripelje potencialne kupce.
- Vaša spletna stran se pojavlja v spletnih socialnih omrežjih.
- Ustvarja se vedno več povpraševanj in se tako povečujejo možnosti za prodajo.
Kaj pridobite s celovito rešitvijo »Iskalni marketing z Web terapijo«?
- Na vaši spletni strani se objavljajo učinkoviti marketinški članki, ki poudarjajo koristi vaših izdelkov ali storitev.
- Gradijo se kakovostne vsebine in veča se dodano vrednost za obiskovalce.
- Pojavljate se v socialnih omrežjih (FB, novičarske skupine, forumi, blogi itd.).
- Najdejo vas tudi neaktivni kupci - gradimo kakovostne zunanje povezave.
- Vgradimo pospeševalce prodaje, ki poudarjajo vaše ugodnosti in vabijo k nakupu.
- Izboljša se konverzija, saj se veča delež kupcev glede na število obiskovalcev.
- Vzdržujemo vaš Facebook in Twitter profil – izpostavimo vaš poslovni profil.
|
|
|
|
|
|
- Plačate le učinek
- Uvrstitev na 1. ali 2. stran iskalnikov.
- Obiskovalci vaše strani postanejo vaši kupci.
- Uvrstitev v redni del iskalnih rezultatov – večje zaupanje kupcev.
- Dnevno merjenje pozicije na iskalnikih.
- Transparentno spremljanje in obračunavanje dosežene pozicije - plačilo po učinku.
- Brezplačno spremljanje pozicije spletne strani na iskalnikih preko naših analitičnih orodij.
|
|
|
|
|
|
Optimizacija vaše spletne strani je sestavni del iskalnega marketinga. Tu poskrbimo, da tudi iskalniki zaznajo kakovost vsebine vaše spletne strani. Pri tem izhajamo iz dejstva, da je iskalnikom v interesu, da svojim uporabnikom priporočajo kakovostne spletne vsebine. Zato optimizacija ni edini pristop, temveč le del širših aktivnosti za izboljšanje rejtinga vaše spletne strani.
Primerjava zakupa ključnih besed (pay per click) in iskanega marketinga:
Zakup ključnih besed |
Iskalni marketing |
Dobro:
- Ne glede na kakovost vaše spletne strani, pridete na prvo stran.
- Na prvo stran pridete takoj, ko objavite oglas.
|
Dobro:
- Izboljša pozicijo strani v rednem delu (večje zaupanje kupcev).
- Izboljša konverzijo strani.
- Poskrbi za boljši rejting na vseh iskalnikih, ki pokrivajo slovenski spletni prostor.
- Po prenehanju še lep čas obdržite pozicijo. Ni drastičnega padca.
- Izboljša vašo spletno stran.
- Transparentna cena.
- Garancija uspeha.
|
Način vrednotenja:
- Plačilo na klik.
- Dražje od iskalnega marketinga.
|
Način vrednotenja:
- Plačate opravljeno delo.
- Okoli 50% cenejše od zakupa ključnih besed.
|
Slabo:
- Netransparentna končna cena. Koliko klikov potrebujete, da pride do prodaje?
- Ne prispeva k boljši poziciji vaše spletne strani v rednem delu.
- Ne prispeva k boljši konverziji vaše spletne strani.
- Oglašujete le na enem spletnem iskalniku. Na drugih vas ni oziroma morate oglaševati tudi tam.
- Ko nehate plačevati, vas ni, saj šteje le uvrstitev v rednem delu!
- Študije so pokazale, da kupci bolj zaupajo rednim zadetkom v iskalnikih.
|
Slabo:
- Potrebuje 10 do 14 dni, da prične delovati.
|
|
|
|