Odmik Language: Slo Odmik EN
Zamenjaj logotio
4WEB d.o.o.
Tel: 01 512 80 55
E-mail: prodaja@4web.si
Odmik
Uredi slogan
Naše rešitve so ZABAVNE, ENOSTAVNE
za uporabo in POVEČAJO vašo prodajo!
Facebook like
home Odmik Kontakt Odmik Kazalo Odmik Twitter Odmik Facebook Odmik Google Plus Odmik WebTerapija
Odmik
Uredi meni
Odmik

Zakaj je skupna baza strank pomembna? CRM & Mailing

Uredi izdelek Uredi seznam slik Uredi priloge Uredi posebne kategorije Uredi atribute Uredi sorodne izdelke
11. december 2012
Podjetniki se zavedajo, da je osredotočenost na stranko osnova vsakega uspešnega trženja. Zato pridobivajo informacije o strankah ob vsakem stiku z njimi. Obračajo se na nas, da jim na spletu pomagamo ustvariti čim več priložnosti za pridobivanje kontaktov in s tem informacij o strankah.

Pogosto ugotovim, da veliko informacij o strankah v podjetju že imajo, vendar jih ne izkoristijo.

Kontakti prihajajo ne le s spleta, ampak tudi po e-pošti, s sejmov, prodajnih mest in ob drugih neposrednih stikih. Sčasoma se o strankah nabere veliko informacij, vendar so raztresene v različnih bazah in po različnih računalnikih v podjetju.

Manjka pomemben, a zahteven korak, to je združitev informacij o strankah v skupno bazo. Baza vsebuje imena in naslove, e-maile, vse stike s strankami. Centralno bazo uporabljajo vsi zaposleni v podjetju.

Kjer ni skupne baze strank, je težko in zamudno priti do celostnega pregleda nad kontakti in strankami, težko je ciljno komunicirati, zamujene so perspektivne stranke. Veliko je odprtih priložnosti, ki se ne realizirajo v prodaji.

Šele ko imate skupno bazo strank, osredotočenost na stranko iz besede postane dejanje. Skupna baza strank, na katero vežete dogodke, postane orodje (CRM) za dosego vaših ciljev, to je izboljšanje konkurenčnosti in poslovanja. Ustvarite temelj za ciljno komuniciranje in personalizacijo sporočil (Mailing) ter s tem gradnjo dolgoročnih odnosov s strankami.

Več o CRM programu

Več o Mailing programu

Ocena (na podlagi 2 glasov)


« Nazaj
« Nazaj na seznam