Podjetniki se zavedajo, da je osredotočenost na stranko osnova vsakega uspešnega trženja. Zato pridobivajo informacije o strankah ob vsakem stiku z njimi. Obračajo se na nas, da jim na spletu pomagamo ustvariti čim več priložnosti za pridobivanje kontaktov in s tem informacij o strankah.
Pogosto ugotovim, da veliko informacij o strankah v podjetju že imajo, vendar jih ne izkoristijo.
Kontakti prihajajo ne le s spleta, ampak tudi po e-pošti, s sejmov, prodajnih mest in ob drugih neposrednih stikih. Sčasoma se o strankah nabere veliko informacij, vendar so raztresene v različnih bazah in po različnih računalnikih v podjetju.
Manjka pomemben, a zahteven korak, to je združitev informacij o strankah v skupno bazo. Baza vsebuje imena in naslove, e-maile, vse stike s strankami. Centralno bazo uporabljajo vsi zaposleni v podjetju.
Kjer ni skupne baze strank, je težko in zamudno priti do celostnega pregleda nad kontakti in strankami, težko je ciljno komunicirati, zamujene so perspektivne stranke. Veliko je odprtih priložnosti, ki se ne realizirajo v prodaji.
Šele ko imate skupno bazo strank, osredotočenost na stranko iz besede postane dejanje. Skupna baza strank, na katero vežete dogodke, postane orodje (
CRM) za dosego vaših ciljev, to je izboljšanje konkurenčnosti in poslovanja. Ustvarite temelj za ciljno komuniciranje in personalizacijo sporočil (
Mailing) ter s tem gradnjo dolgoročnih odnosov s strankami.
Več o
CRM programu
Več o
Mailing programu