Če ste še pred leti svoje prospekte, posebne ponudbe in druga sporočila za pospeševanje prodaje storitev in izdelkov svojega podjetja pošiljali v naslovljenih kuvertah ali pa ste pri pošti naročali dostavo svojih prospektov in letakov v nabiralnike, je zadnji hit
Mailing sistem za množično pošiljanje personalizirane elektronske pošte.
Nič ni narobe s kuvertami in prospekti po klasični pošti, za določene namene podjetja ta kanal za doseg stran še vedno uporabljajo. Zagotovo pa so v prednosti podjetja, ki so osvojila komunikacijskih kanal naslovljene elektronske pošte. Govorimo o
Mailing sistemu, ki vam omogoča množično pošiljanje personalizirane elektronske pošte.
Če v vašem podjetju že hranite bazo strank v katerikoli obliki, ki jo je mogoče pretvoriti v .csv datoteko, naslove in e-mail naslove hitro in enostavno z nekaj kliki uvozite v
Mailing sistem. Izberete e-mail predlogo ter je slikovno in barvno prilagodite, napišete učinkovit marketinški tekst. Če vam že nobena izmed predlog ne odgovarja, imate možnost tudi za svojo unikatno predlogo. Vse je pripravljeno za vašo
Mailing kampanjo.
Izberete kontakte ali listo prejemnikov in z nekaj kliki sprožite pošiljanje elektronske pošte na sto, tisoč ali več tisoč naslovov. Četudi je to množično pošiljanje,
Mailing sistem omogoča popolno personalizacijo. Prav vsak izmed tisoč prejemnikov prejme e-sporočilo, v katerem ga osebno naslavljate z njegovim imenom in priimkom.
Ko so sporočila dostavljena, enostavno preverite uspešnost. Koliko sporočil je bilo odprtih, kdo je kliknil na povezavo. Začnete pridobivati povpraševanja, zahteve po nadaljnih informacijah, naročila,…. Osredotočite se lahko le na stranke, ki jih tisti trenutek vaša ponudba zanima. Ne izgubljajte več časa z neperspektivnimi kontakti!
Vsakdo pa ima seveda možnost, da se odjavi z vaše
Mailing liste, če ne želi več prejemati vaših sporočil….
Opisali smo vam le del izmed nabora funkcionalnosti naprednega
Mailing sistema. Preizkusite, kako lahko pomaga vašemu podjetju. Prijavite se za
brezplačno testno obdobje.