Ali boste na spletu uspeli ali boste gotof, je odvisno od tega, koliko povpraševanj oziroma naročil dobivate. In kako skrbite za potencialne stranke.
Bodisi imate spletno stran ali trgovino.
Če ste podobni večini podjetnikov, boste odgovorili, da ne dobivate dovolj povpraševanj ali naročil. In ste razočarani, ker ste ravno zaradi tega želeli imeti spletno stran oziroma trgovino.
Spletna stran ali trgovina sama po sebi še ne zagotavlja učinkovitega marketinškega orodja. To postane šele tedaj, ko:
- imate dobro vsebino,
- podpira jo profesionalen dizajn,
- zagotavljate vrhunsko uporabniško izkušnjo,
- oblikujete dobro prodajno ponudbo in jo tudi izpostavite,
- se pozicionirate s konkurenčnimi cenami,
- ste visoko uvrščeni v iskalnikih.
Šele tedaj spletna stran ali trgovina postane generator naročil in potencialnih strank.
Marketinško orodje pa še ni tisto, kar ste pričakovali, če potencialnih strank tudi ne oskrbujete. Ne pozabite, da se večina potencialnih strank zanima. Niso pa še pripravljeni kupiti. Ne še, oziroma ne takoj.
Ampak jim morate ostati v glavah. Shranjujte njihove kontaktne podatke v
CRM. Oskrbujte jih s koristnimi informacijami in novimi ponudbami. Podjetniki, ki so odlični v oskrbi potencialnih strank, povečajo prodajo in znižajo prodajne stroške.
Stike s strankami najlažje vzdržujete z
Mailing (email marketing) kampanjami. Ostajate v njihovih glavah, vzpodbujate jih, da se k vam tudi vračajo.
Si predstavljate, kaj bi to pomenilo za vaš posel, da si zagotavljate stalen tok naročil oziroma povpraševanj? Če se boste držali zgornjih navodil na spletu nikoli ne boste gotof.
Poglejte si reference modernih in funkcionalnih spletnih strani in trgovin, orodji
Mailing in
CRM, ki vam pomagata optimizirati prodajo.