Vsakdo sanja, da ne bi plačeval nič in bil vedno na 1. strani Googla. Če vaše ključne besede ali fraze niso konkurenčne, imate že samo s primerno pripravljeno vsebino dobre možnosti, da pridete na 1. stran. Če ste v dejavnosti z veliko konkurence, vas 1. stran STANE. Ali plačujete Adwords ali pa (SEO) optimizacijo za iskalnike.
Pri ADWORDS se pojavite na 1. strani Googla, takoj ko vplačate oglasni budžet. Plačujete klike na vaš oglas. Takoj ko se budžet porabi, vaš oglas izgine. Tako morate ves čas plačevati Googlu. Kliki na zelo konkurenčne ključne besede so lahko zelo dragi.
Pri (SEO) optimizaciji za iskalnike lahko traja več tednov ali mesecev, da pridete na 1. stran. Ne plačujete klikov, ampak uvrstitev med organskimi zadetki. SEO zahteva skrbno načrtovanje, analize ter delo na vsebinah in povezavah. Če so Adwords šprint, je SEO maraton.
Oba načina zagotavljanja obiskanosti spletnih strani delujeta. Kaj izbrati, Adwords ali SEO?
Če imate stalen mesečni budžet za oglaševanje, prodajate izdelke ali storitve večje vrednosti in se zavedate dolgoročne investicije, potem je SEO odlična rešitev. Prav tako, če prodajate izdelke ali storitve, na katerih je zelo veliko konkurence in so Adwords kliki dragi.
Če ste manjši, razpolagate z manjšim budžetom in bi radi hitro videli rezultate, bodo za vas vredu Adwords. Prav tako, če imate sezonsko izpostavljene ponudbe.
Adwords so idealno testiranje za SEO. Veste, kateri oglasi so bili največkrat prikazani in so imeli največ klikov. Natančno zadanete prave ključne besede za SEO.
Če so že Adwords tako fleksibilni in zagotavljajo hitro merljive rezultate, zakaj bi uporabljali SEO? Odgovor je preprost. ZAUPANJE. Organski zadetki prejmejo levji delež pozornosti in klikov. Uporabniki jim zaupajo bolj kot oglasom.
Najbolj uspešne spletne marketinške kampanje kombinirajo oboje: SEO in Adwords ter tako potegnejo najboljše iz obeh svetov. SEO in Adwords sta dva kosa iste sestavljanke in se najbolj učinkovito uporabljata skupaj. |
|
|