Samo dva načina sta, da se vaša spletna stran, ki zdaj sameva nekje v ozadju rednega dela iskanj, uvrsti na prvo stran najbolj priljubljenega iskalnika Google.si. Ali je ta način iskalni marketing, ki dviguje vaš rejting v rednem delu iskanj. Ali pa je to Google Adwords oglaševanje na klike, ko se pojavite na 1. strani takoj, ko plačate oglas.
Iskalni marketing ne šteje klikov, edino merilo je uvrstitev vaše spletne strani med prvih deset rezultatov organskega dela Googlea. Uvrstitev ne pride takoj, iskalni marketing potrebuje več časa, da pokaže rezultate. Rezultat se pokaže čez nekaj tednov. Za uspeh se šteje, če svojo spletno stran vidite na prvi strani Googlea.
Iskalni marketing se začne z izborom ključnih besed in tehnično prilagoditvijo vaše spletne strani za iskalnike. Nadaljuje se z ustvarjanjem za uporabnike koristnih vsebin ter objavami v socialnih mrežah in na drugih ciljno obiskanih spletnih straneh. Iskalni marketing izboljšuje kakovost vaše spletne strani. Vašo spletno stran izpostavi tam, kjer je največ potencialnih kupcev. S tem ko ustvarjate več povpraševanj, povečujete svoje možnosti za prodajo.
Iskalni marketing na vašo spletno stran pripelje potencialne kupce, ustvarjajo se povpraševanja, povečujejo se možnosti za prodajo.
Zahtevajte ponudbo! S tem ko gradi kakovostne povezave, iskalni marketing najde tudi neaktivne kupce. S pospeševalci prodaje poudarja ugodnosti vaše ponudbe. Povezuje se z vašim Facebook in Twitter profilom. Širi se mreža, v katero lovite kupce.
Uvrstitev v rednemu delu iskalnika vzbudi tudi večje zaupanje uporabnikov, saj se le ti radi izogibajo oglasom. Še vedno pa uporabniki iz radovednosti klikajo na Google Adwords, kupijo pa na spletnih straneh, ki jih najdejo v rednem delu seznama rezultatov. To so dokazale raziskave med uporabniki interneta.
Če pri Google Adwords izginite s prve strani takoj, ko porabite oglasni budžet in ne vplačate novega, v primeru iskalnega marketinga tudi po prenehanju aktivnosti ne izginete, ampak še lep čas držite visoko pozicijo v rednem delu. Iskalniki še vedno iščejo kakovostne vsebine, le tako najbolje odgovorijo na vašo poizvedbo.