Ali obiskovalci vaše spletne strani tudi dejansko postanejo vaše stranke in vaši kupci? Dosegate visok rejting na iskalnikih in vašo spletno stran obišče veliko obiskovalcev, ki pa ne oddajo povpraševanja, ne naročijo in ne kupijo? | | |
Visok rejting na iskalnikih in obiskanost spletnih strani sta le osnovna pogoja, na podlagi katerih lahko začnete z aktivnostmi
spletnega marketinga. Cilj spletnega marketinga je prav ta, da na vaši sicer visoko obiskani spletni strani občutno poveča delež obiskovalcev, ki se pretvorijo v vaše kasnejše stranke. Tisti obiskovalci, zaradi katerih se sploh trudite s spletno stranjo. Obiskovalci, ki oddajo povpraševanje, kupijo ali naročijo.
Spletni marketing je le del celostnega nastopa na internetu, ki vključuje tehnično brezhibno spletno stran, profesionalni dizajn ter za obiskovalce koristne in uporabne vsebine. Pa smo našteli le temelje profesionalne izdelave spletne strani. Uspešnost enega je odvisna od uspešnosti drugega. Če je spletna stran privlačnega dizajna, nima pa za uporabnike koristnih in uporabnih vsebin, je to že eden od vzrokov, zakaj
spletni marketing ne deluje.
Učinkovit
spletni marketing občutno poveča delež obiskovalcev, ki oddajo povpraševanje, kupijo ali naročijo.
Ali pa je spletna stran preobremenjena z informacijami, grafikami in slikami, ne vzbuja zaupanja pri potencialnih kupcih, besedila so prodajno in tudi splošno neučinkovita. Vse to so vzroki, da obiskovalci ne postanejo vaši kupci, ne oddajo povpraševanja, ne naročijo, ne kupijo. Vaš
spletni marketing je ničen.
Ste pozorni le na dizajn, ali delate le na optimizaciji spletnih strani za iskalnike, ali se trudite le za prepričevanje obiskovalcev, kako ugodne so vaše cene in kako visoka je kvaliteta vaših storitev.
Spletni marketing pa je učinkovit le v primeru, da vse naštete aktivnosti obenem izvajate z enako pozornostjo. Uspešnost enega je odvisna od uspešnosti drugega.
Na internetu, v svetu najhitrejšega pretoka informacij, nastopajte strateško. Zato je edino prav, da se prepustite
profesionalcem, ki vas poznajo, poznajo vaše stranke in obvladajo internetne tehnologije. Pomagali vam bodo natančno opredeliti, kaj boste ponudili na spletu, zakaj in kako.
Poskrbeli bodo za strategijo in vsebino spletne predstavitve, za optimizacijo za iskalnike, vključitev v socialna omrežja, pripravo spletnih akcij o produktih in storitvah. Vašo prodajo bodo sproti analizirali in izboljševali. Vaš
spletni marketing bo tako izpolnjeval svojo nalogo – občutno boste povečali delež obiskovalcev, ki bodo postali vaše kasnejše stranke.