|
|
|
|
|
|
[05.02.2013]
|
Kaj je bolje - Adwords ali (SEO) optimizacija za iskalnike?
|
Vsakdo sanja, da ne bi plačeval nič in bil vedno na 1. strani Googla. Če vaše ključne besede ali fraze niso konkurenčne, imate že samo s primerno pripravljeno vsebino dobre ...
|
[17.12.2012]
|
Mailing in CRM - GOTOF sem na internetu?
|
Ali boste na spletu uspeli ali boste gotof, je odvisno od tega, koliko povpraševanj oziroma naročil dobivate. In kako skrbite za potencialne stranke.
|
[11.12.2012]
|
Zakaj je skupna baza strank pomembna? CRM & Mailing
|
Podjetniki se zavedajo, da je osredotočenost na stranko osnova vsakega uspešnega trženja. Zato pridobivajo informacije o strankah ob vsakem stiku z njimi. Obračajo se na nas, ...
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
Analitična orodja
»Napredna analitična orodja vam zagotovijo pregled na uporabo vaše spletne strani.«
S pomočjo analitičnih orodij načrtujte svoje aktivnosti na spletu.
|
Registrirani uporabniki lahko brezplačno uporabljate analitična orodja:
1. Spremljanje pozicije ključnih besed
Za vsako ključno besedo, ki jo vpišete, se vodi zgodovina pozicije vaše spletne strani na iskalnikih Google.si in Najdi.si. Vsak dan program avtomatsko preveri, katera po vrsti je vaša spletna stran pri iskanju po izbrani ključni besedi. Preverjeta se dve poziciji, to sta pozicija v rednem delu rezultatov in pozicija znotraj sponzoriranih povezav. |
|
2. Statistika obiskov
Napredna statistika obiskov vam omogoča pregled nad uporabo vaše spletne strani. Kakovostna statistika obiskov je podlaga za načrtovanje vaših prodajnih akcij in planiranje vaših aktivnosti na spletu. Statistika obiskov obsega:
- splošne informacije o obiskih strani - kdo, kdaj, kaj, koliko časa,...,
- informacije o trenutnih obiskovalcih - kdo je v tem trenutku na spletni strani,
- informacije o obiskanih straneh in datotekah,
- informacije o obiskovalcih,
- informacije o napotiteljih - preko katerih strani so obiskovalci prišli na vašo spletno stran,
- informacije o iskalnikih - katero ključno besedo so uporabniki spleta vtipkali v iskalnik, ko so prišli na vašo spletno stran,
- demografske podatke - od kod so obiskovalci, katere brskalnike uporabljajo, ločljivost zaslona, na kateri programski platformi delajo,...
*Brezplačna uporaba je lahko omejena le na del aplikacije.
|
|
|